2018-07-27

Діалог навколо ліквідації російських шкіл

Діалог навколо ліквідації російських шкіл

Було: В Латвии раскритиковали Касьянова, поддержавшего ликвидацию русских школ
( http://maxpark.com/community/4109/content/6419078 )

pawel pegow # написал комментарий 24 июля 2018, 13:04
Касьянов всегда был скользким типом, но чтобы нацизм поддерживать?

Олександр Франчук # ответил на комментарий pawel pegow 24 июля 2018, 14:19
Приємно бачити, що шановний pawel pegow так ясно розуміє, що коли в Росії живуть мільйони українців і нема жодної школи з українською мовою навчання, значить Росія - нацистська держава.
___
Приятно видеть, что уважаемый pawel pegow так ясно понимает, что когда в России живут миллионы украинцев, и нет ни одной школы с украинским языком обучения, значит Россия - нацистское государство.

pawel pegow # ответил на комментарий Олександр Франчук 24 июля 2018, 15:40
Я отлично знаю украинский литературный язык.
И знаю программу украинизации:)))
Так что ваши потуги оградить хунту от критики - бессмысленны.

Олександр Франчук # ответил на комментарий pawel pegow 25 июля 2018, 13:25
Українізацією московські холопи називають процес припинення русифікації, в результаті якого відбувається повернення насильно русифікованих українців до своєї рідної мови. Це до речі далеко не єдиний випадок закріплення московського інформаційного лайна в російській мові, з метою деморалізації її користувачів.
І чого це Ви думаєте, що я намагаюсь захистити хунту, тобто московську банду убивць, яка здійснила окупацію Росії, від критики? Навпаки, я критику підтримую і навіть вношу свою посильну лепту, у вигляді правди, в її процес.
___
Украинизацией московские холопы называют процесс прекращения русификации, в результате которого происходит возврат насильно русифицированных украинцев к своему родному языку. Это кстати далеко не единственный случай закрепления московского информационного дерьма в русском языке, с целью деморализации ее пользователей.
И чего это Вы думаете, что я пытаюсь защитить хунту, то есть московскую банду убийц, которая осуществила оккупацию России, от критики? Наоборот, я критику поддерживаю и даже вношу свою посильную лепту в виде правды, в ее процесс.

pawel pegow # ответил на комментарий Олександр Франчук 25 июля 2018, 16:32
Я не думаю, что вы защищаете московскую вертикаль:))
Но вы защищаете бандеровскую киевскую хунту

Олександр Франчук # ответил на комментарий pawel pegow 26 июля 2018, 15:16
Київську вертикаль захищати нема від чого, шановний pawel pegow - сьогодні діюча українська влада нічого поганого ні українському, ні будь-якому із сусідніх народів нічого поганого не заподіяла.
Зовсім інша картина щодо незаконної російської хунти, яка всупереч конституції править Росією пятий термін підряд. А щоб і надалі втримуватись при владі, чинить безліч злочинів, втягуючи в кругову поруку чимраз більше росіян.
___
Киевскую вертикаль защищать не от чего, уважаемый pawel pegow - сегодня действующая украинская власть ничего плохого ни украинскому, ни любому из соседних народов ничего плохого не причинила.
Совсем другая картина относительно незаконной российской хунты, которая вопреки конституции правит Россией пятый срок подряд. А чтобы и дальше удерживаться у власти, учиняет множество преступлений, втягивая в круговую поруку все больше россиян.


Сергей Александрович Лостин # ответил на комментарий Олександр Франчук 24 июля 2018, 14:42
В России есть хоть одна административная территория хохлов? вот и заткнитесь.
Вам напомнить сколько в хохляндии русских городов? Все, хохлы себе ни одного не построили или не отвоевали за всю свою убогую историю....

Олександр Франчук # ответил на комментарий Сергей Александрович Лостин 25 июля 2018, 13:07
Нема в Росії української адміністративної території, це правда. І в Латвії російської нема, то в чому проблема?
Більше того, в Росії нема жодної русскої адміністративної території, і ВСЯ російська земля цілком поділена між різними абсолютно нерусскими народностями.
В інших країнах світу, як і на Росії чи в Україні, також ніде нема русскої землі. А русифіковані українці (хахли) звичайно що в Україні є, сотні років московських убивств на українській землі на жаль не минули без сліду.
___
Нет в России украинской административной территории, это правда. И в Латвии русской нет, так в чем проблема?
Более того, в России нет ни одной русской административной территории, и ВСЯ российкая земля целиком поделена между различными абсолютно нерусскими народностями.
В других странах мира, как и в России или в Украине, также нигде нет русской земли. А русифицированные украинцы (хохлы) конечно что в Украине есть, сотни лет московских убийств на украинской земле к сожалению, не прошли бесследно.

Сергей Александрович Лостин # ответил на комментарий Олександр Франчук 25 июля 2018, 15:51
Территорий нет, а русских земель полно. Что у хохлов что у прибалтов. История дама несгибаемая и неподкупная, как бы вы над ней не извращались.....
И вы же типа славянин, когда вспомните, что необоснованные наветы и проклятия всегда возвращаются к клеветнику и проклинающему....Так что клевещите аккуратней на Россию.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Сергей Александрович Лостин 26 июля 2018, 14:45
Території і землі, це в контексті даної розмови тотожні поняття, шановний Сергей Александрович Лостин, так що в русских нема ніде в природі ні територій, ні земель. А причина цьому, що цікаво, та ж сама, що і у потреби московських холопів обзивати усі навколо народи різними московськими клікухами:
коли особисто Вас, чи Ваших нерусских предків русифіковували, то окрім інших засобів нагинання, їхню національність точно так само хамськи обзивали котроюсь із присутніх в русском язикє клікух, через що Ви і записались русским, щоб обзивати самому, а не бути обізваним.
___
Территории и земли, это в контексте данного разговора тождественные понятия, уважаемый Сергей Александрович Лостин, так что в русских нет нигде в природе ни территорий, ни земель. А причина этому, что интересно, та же, что и в потребности московских холопов обзывать все вокруг народы различными московскими кликухами:
когда лично Вас, или Ваших нерусских предков русифицировали, то помимо других средств нагибания, их национальность точно так же хамски обзывали какой-нибудь из присутствующих в русском языке кликух, из-за чего Вы и записались русским, чтобы обзывать самому, а не быть обозванним.


Сергей Доброход # ответил на комментарий Олександр Франчук 24 июля 2018, 15:46
А в России живут русские, а украинцы остались в бандерлогии. Для кого русский, а не суржик был родным языком они:
- образовали Республики ЛДНР,
- проголосовали за воссоединение с Россией,
- переехали в Россию.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Сергей Доброход 25 июля 2018, 13:36
Повністю підтримую Ваше розуміння русских, шановний Сергей Доброход - це дійсно ніякий не етнос. Всі без жодного винятку русскіє, це русифіковані інородці.
Цей самий метод, до речі, намагались реалізувати, вслід за Росією, в СССР, шляхом створення совєтскіх - точнісінько такого самого псевдоетносу, як і русскіє.
___
Полностью поддерживаю Ваше понимание русских, уважаемый Сергей Доброход - это действительно никакой не этнос. Все без единого исключения русские, это русифицированные инородцы.
Этот же метод, кстати, пытались реализовать, вслед за Россией, в СССР, путем создания советских - точно такого же псевдоетноса, как и русские.

Сергей Доброход # ответил на комментарий Олександр Франчук 25 июля 2018, 14:51
Ты херню не пори, бандерлог. СССР и Россия, это государства, которые могли и могут образовывать нации, бандерлогии в лице Краины этого не достичь.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Сергей Доброход 25 июля 2018, 15:03
А США можуть утворювати націю, чи ні, як на Вашу шановну думку обрусєлого інородца?
___
А США могут образовывать нацию, или нет, как по Вашему уважаемому мнению обруселого инородца?


Владимир 2018 # ответил на комментарий Олександр Франчук 24 июля 2018, 16:04
Що ж ти брешеш, як собака, Олександре?
Набери, например "украинские школы в Башкортостане" в Гугле.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Владимир 2018 25 июля 2018, 12:46
Українськими школами в статті про українців в Башкортостані називають російські школи, в яких як іноземну вивчають українську мову, всього 500 учнів.
Насправді в Росії нема ЖОДНОЇ повноцінної української школи. Кілька українських недільних шкіл вихідного дня, на всій території Росії, ось російський зразок для країн, які вирішують, що робити з російськими школами, які лишились після СССР.
___
Украинскими школами в статье о украинцах в Башкортостане называют русские школы, в которых как иностранный изучают украинский язык, всего 500 учеников.
На самом деле в России нет ни одной полноценной украинской школы. Несколько украинских воскресных школ выходного дня, на всей территории России, вот российский образец для стран, которые решают, что делать с русскими школами, которые остались после СССР.

Владимир 2018 # ответил на комментарий Олександр Франчук 25 июля 2018, 13:00
В других городах ситуация точно такая же, как в Башкортостане. Где-то учеников больше, где-то меньше, но за украинскую мову никого никогда не преследуют, как в хохлорейхе за русский язык.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Владимир 2018 25 июля 2018, 14:54
У Вас замість людської свідомості інформаційне лайно з московської інфоканалізації, через це і термінологія відповідна, і уявлення про Україну, і ненависть до українців.
У Львові наприклад досі є кілька повноцінних російських шкіл і на кожному кроці на вулиці можна почути як люди розмовляють російською - але про це в московські інфоканалізації, з якої наповнюється Ваша голова, ніде ні слова, чи не так. Я вже мовчу про "українське" телебачення.
___
У Вас вместо человеческого сознания информационное дерьмо из московской инфоканализации, поэтому и терминология соответствующая, и представления об Украине, и ненависть к украинцам.
Во Львове например до сих пор есть несколько полноценных русских школ и на каждом шагу на улице можно услышать как люди говорят по-русски - но об этом в московские инфоканализации, из которой наполняется Ваша голова, нигде ни слова, не так ли. Я уже молчу о "украинском" телевидении.

Владимир 2018 # ответил на комментарий Олександр Франчук 25 июля 2018, 16:14
Вот и молчите. С чего началась гражданская война на Украине? Правильно, с запрета русского языка для русских и даже русскоговорящих. Ещё в далёком 1994 году.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Владимир 2018 26 июля 2018, 14:16
Бідолашний русский язик, його беззахисного так грунтовно засирають московські холуї, що нещасна російськомовна людина, особливо коли вона мешкає на Росії, начисто втрачає здатність відрізняти навіть і найтупішу московську брехню від навіть і найочевиднішої правди :-(
Ви що, справді вірите, що в Україні громадянська війна? Чи просто не в курсі, що стрілянина почалась після того, як Гіркіна з його командою після російської окупації Криму перевезли на Донбас співробітники ФСБ, які числяться в РПЦ Московського патріархату попами?
___
Бедный русский язык, его беззащитного так основательно засирают московские холуи, что несчастний русскоязычный человек, особенно когда он проживает на России, начисто теряет способность отличать даже самую тупую московскую ложь от даже самой очевидной правды :-(
Вы что, действительно верите, что в Украине гражданская война? Или просто не в курсе, что стрельба началась после того, как Гиркина с его командой после российской оккупации Крыма перевезли на Донбасс сотрудники ФСБ, которые числятся в РПЦ Московского патриархата попами?

2018-07-08

У Кремля три варианта для Украины, любой устроит Путина – Алексей Арестович


Дуже корисні слова Арестовича, для розуміння реалій гігантських московських потуг в Україні і навколо неї, щодо її лівідації. https://youtu.be/n7xCO2HHJj0
Що ж стосовно дійсно неймовірного факту міжнародної підтримки України, на тлі здавалося б подавляючих московських засобів протидії їй і кількасотрічного московського досвіду в цьому, то тут Ви трохи покривили душею, приписуючи її причину Божій матері, а не команді Порошенка, зізнайтесь, шановний Алєксєй.


2018-07-04

Чому Путин не висуває Медведчука?

Чому Путин не висуває Медведчука?

Чому Путин не висуває Медведчука, хоч раніше такі плани ми бачили що були?
Бо у нього є Тимошенко, у порівнянні з якою Медведчук - прямолінійний примітив, а така зброя проти України неефективна.

Було: @tuka_george 06:46 - 4 лип. 2018
Так просто, своєчасне нагадування "хто є хто". І відео.
http://n-v.com.ua/batkyvshhyna-otkazalas-osudyt-agressyyu-rossyy/

Непідвласна жінка ‏ @oxanavarakina У відповідь @tuka_george
Порошенко пользует тебя сейчас как говноотсос от своих дерибанов и незаконных сделок. Давай дальше, топи за урода!...........Или ты в доле?

Olexandr Franchuk ‏ @olexlviv
Теперішня українська влада категорично не влаштовує московську банду убивць, і це видно всюди на кожному кроці. Тому московські холуї типу @oxanavarakina постійно в роботі.

Московiя, країна Моксель‏ @shadowshadow301
Наш "шармант і великий оптиміст". Комплімент з підстрочником відпустив великий друг Путіна з маленької, але підленької Сербії. Дипломатичний шаркун Порошенко назвав нашими друзями Сербію, яка воює в ОРДЛО і завжди підтримує усі заяви Росії проти України.  http://vgolos.com.ua/news/sharmantnyy_ta_velykyy_optymist__prezydent_serbii_pro_obitsyanky_poroshenka_323100.html

Olexandr Franchuk‏ @olexlviv У відповідь @shadowshadow301
Два головних напрямки московської роботи в Україні сьогодні, це
1) дискредитувати ненависну Москві українську владу,
2) просувати московську надію Тимошенко.
Перший напрям буває окремо, а другий завжди з першим.
Тут перший окремо.