Головна турбота Москви на українському TV
Вона, ця турбота, дуже проста і легка для розуміння. Головна турбота Москви на українському TV, це щоб українського TV не було. Щоб справді українського телебачення не було, ось головний предмет московської турботи тут, на українській землі.
Для успішної реалізації задач цієї турботи існує багато різноманітних московських злочинних засобів. Назвемо деякі з них - не намагаючись претендувати на повноту цього переліку, адже крім згаданих далі способів ліквідації українського телебачення, московські холопи застосовують безліч інших способів, які усі годяться для деукраїнізації українських телеканалів.
Вони, ці стандартні московські способи, годяться для цього точно так само, як подібні до них, чи вони ж, годяться для того, щоб хтось не знав правди. Усі способи введення в оману перелічити неможливо - кількість різновидів відхилень від правди безмежна, на відміну від неї одної, і тому професійні московські брехуни для заглушення одної єдиної прикрої для них правди частенько брешуть багато брехонь одночасно. Для простенької ілюстрації брехливої московської пурги згадаймо наприклад розмаїття московських версій загибелі малайзійського лайнера над Донбасом.
Але визначимо спершу, що таке справді українське телебачення. Для цього визначення не треба надто напружуватись, щоб його придумати - всі країни навколо України мають стандартне своє угорське, польське, латиське, естонське, словацьке, литовське, румунське, російське і так далі телебачення.
Суть такого свого для країни телебачення полягає в тому, що при перегляді його програм нема потреби знати жодної з чужих для даного народу мов. В Угорщині достатньо знати угорську мову, в Росії - російську, в Естонії - естонську, і так далі для практично усіх хоч трохи гідних народів світу.
Тому щоб постійно, щодня демонструвати українцям різного роду речі типу приниження українського народу, приниження української держави, що в українського народу гідності нема, що українська мова не потрібна, що лизоблюдна українська держава зайва, хоч і досі дуже запобіглива перед московською бандою убивць, і так далі - московським холуям на українській землі достатньо зробити так, щоб українці не мали змоги дивитись "українське" телебачення, не знаючи російської мови.
Для цього усі скільки-небудь привабливі передачі на українських загальнонаціональних каналах переводяться - вже давно переведені - на російську мову, а в решту передачах застосовується двомовність. В усіх же діалогах - видно такі умови участі в "українських" телепрограмах, які не з самого початку ведуться тільки російською мовою - при першому ж слові когось російською практично усі само собою починають говорити російською.
В більшості ж випадків, коли української мови уникнути наразі не виходить, холопські українські телеканали прикладають усі зусилля для того, щоб будь-як принизити, чи спотворити, чи спримітизувати величезне багатство української мови. Для цього їхні московські хазяї (ну не самі ж холопи) придумують для них різноманітні методи, головний із засобів для яких, це запрошення на роботу на українське телебачення якомога більше безграмотних, інтелектуально неповноцінних російськомовних людей, які або взагалі не здатні оволодіти українською мовою, і тому ведуть передачі російською, або трохи володіють українською як чужою мовою - і відповідно її використовують, в кращому разі з дуже обмеженою грамотністю, демонструючи Україні таким примітивним чином непотрібність української мови.
Окрім конкретних дій для нищення української мови на українському телебаченні, існує - хоч і постійно змінне, оскільки одна брехня довго існувати не може - так би мовити "ідеологічне" обгрунтування для ліквідації всього українського на українському телебаченні. Для цього використовується різноманітна брехлива аргументація - така сама різноманітна, яка тільки може бути різноманітною брехня навколо правди. Останнім часом це наприклад просто таки ідіотська брехня про те, що наявність в Україні хоч одного справді українського загальнонаціонального телеканалу ображатиме почуття російськомовних громадян України.
Не беруся оцінювати виконавські ролі, які відіграють в цьому абсолютно протиприродному, відсутньому в будь-якій з країн світу, геноцидно зловорожому до українського народу процесі винищення української мови на українському телебаченні, ті чи інші причетні українські установи, органи, організації та інституції й окремі люди. Про очевидність керівної ролі в цьому процесі установ, органів, організацій та інституцій московської банди убивць, збагачених кількасотрічним досвідом русифікації, не варто і згадувати, чи не так. Але в прямій причетності до нього Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення навряд чи може бути навіть і найменший сумнів:
"Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень щодо аудіовізуальних ЗМІ. [...]" http://www.nrada.gov.ua/ua/natsionalnarada.html
Члени Національної ради:
АРТЕМЕНКО Юрій Анатолійович (Голова Національної ради),
ГЕРАСИМ'ЮК Ольга Володимирівна (Перший заступник голови Національної ради,
ШВЕРК Григорій Аронович (Заступник голови Національної ради),
КОТЕНКО Катерина Сергіївна (Відповідальний секретар Національної ради),
ІЛЬЯШЕНКО Олександр Борисович (Член Національної ради),
СЕВРЮКОВ Владислав Володимирович (Член Національної ради),
ЧЕРНИШ Олег Миколайович (Член Національної ради)
Було: http://zaxid.net/news/showNews.do?dvomovnist_yak_hvoroba&objectId=1357078
Двомовність як хвороба
Професор Колумбійського університету називає українську мовну ситуацію «мовною шизофренією»
[...] нас десятиліттями поділяє масова, інституціялізована, узаконена й підтримувана олігархічною «українською державою» дискримінація величезної більшости українців за мовною ознакою. Демократичну, вільну европейську Україну годі збудувати на несправедливості, дискримінації і фіктивній свідомості, яку нам насаджують. Це дуже добре знають в Кремлі і, подібно, не знають чи ж не хочуть знати на Печерських пагорбах Києва.
___
Главная забота Москвы на украинском TV
Она, эта забота, очень проста и легка для понимания. Главная забота Москвы на украинском TV, это чтобы украинского TV не было. Чтобы действительно украинского телевидения не было, вот главный предмет московской заботы здесь, на украинской земле.
Для успешной реализации задач этой заботы существует много различных московских преступных средств. Назовем некоторые из них - не пытаясь претендовать на полноту этого перечня, ведь кроме упомянутых далее способов ликвидации украинского телевидения, московские холопы применяют множество других способов, которые все годятся для деукраинизации украинских телеканалов.
Они, эти стандартные московские способы, годятся для этого точно так же, как подобные, или они же, годятся для того, чтобы кто-то не знал правды. Все способы введения в заблуждение перечислить невозможно - количество разновидностей отклонений от правды безгранична, в отличие от нее одной, и поэтому профессиональные московские лжецы для подавления одной единственной неприятной для них правды частенько лгут много разной лжи одновременно. Для простенькой иллюстрации лживой московской пурги вспомним например разнообразие московских версий гибели малайзийского лайнера над Донбассом.
Но определим сначала, что такое действительно украинское телевидение. Для этого определения не нужно слишком напрягаться, чтобы его придумать - все страны вокруг Украины имеют стандартное свое венгерское, польское, латышское, эстонское, словацкое, литовское, румынское, российское и т.д. телевидение.
Суть такого своего для страны телевидения заключается в том, что при просмотре его программ нет необходимости знать ни одного из чужих для данного народа языков. В Венгрии достаточно знать венгерский язык, в России - русский, в Эстонии - эстонский, и так далее для практически всех мало-мальски достойных народов мира.
Поэтому чтобы постоянно, ежедневно демонстрировать украинцам разного рода вещи типа унижения украинского народа, унижения украинского государства, что в украинского народа достоинства нет, что украинский язык не нужен, что лизоблюдное украинское государство излишнее, хотя и до сих пор очень заискивающее перед московской бандой убийц, и так далее - московским холуям на украинской земле достаточно сделать так, чтобы украинцы не могли смотреть "украинское" телевидение, не зная русского языка.
Для этого все сколько-нибудь привлекательные передачи на украинских общенациональных каналах переводятся - уже давно переведены - на русский язык, а в остальное передачах применяется двуязычие. Во всех же диалогах - видно такие условия участия в "украинских" телепрограммах, что не с самого начала ведутся только на русском языке - при первом же слове кого-то на русском практически все само собой начинают говорить по-русски.
В большинстве же случаев, когда украинского языка избежать пока не получается, холопские украинские телеканалы прикладывают все усилия для того, чтобы как-нибудь унизить, или исказить, или примитизировать огромное богатство украинского языка. Для этого их московские хозяева (ну не сами же холопы) придумывают для них различные методы, главное из средств для которых, это приглашение на работу на украинское телевидение как можно больше безграмотных, интеллектуально неполноценных русскоязычных людей, которые или вообще не способны овладеть украинским языком, и поэтому ведут передачи на русском, или немного владеют украинским как чужим языком - и соответственно его используют, в лучшем случае, с очень ограниченной грамотностью, демонстрируя Украине таким примитивным образом ненадобность украинского языка.
Кроме конкретных действий для уничтожения украинского языка на украинском телевидении, существует - хотя и постоянно меняющееся, поскольку одна ложь долго существовать не может - так сказать "идеологическое" обоснование для ликвидации всего украинского на украинском телевидении. Для этого используется разнообразная лживая аргументация - такая же разнообразная, какая только может быть разнообразной ложь вокруг правды. В последнее время это например просто таки идиотская ложь о том, что наличие в Украине хоть одного действительно украинского общенационального телеканала оскорбляет чувства русскоязычных граждан Украины.
Не берусь оценивать исполнительские роли, которые играют в этом абсолютно противоестественном, отсутствующем в любой из стран мира, геноцидно вражеском по отношению к украинскому народу процессе уничтожения украинского языка на украинском телевидении, те или иные причастные украинские учреждения, органы, организации, институты и отдельные люди. Об очевидности руководящей роли в этом процессе учреждений, органов, организаций и институтов московской банды убийц, обогащенных многовековым опытом русификации, не стоит и вспоминать, не так ли. Но относительно прямой причастности к нему Национального совета Украины по вопросам телевидения и радиовещания вряд ли может быть даже и малейшее сомнение:
"Национальный совет Украины по вопросам телевидения и радиовещания является конституционным, постоянно действующим коллегиальным органом, целью деятельности которого является надзор за соблюдением законов Украины в сфере телерадиовещания, а также осуществление регуляторных полномочий по аудиовизуальных СМИ. [...]" http://www.nrada.gov.ua/ua/natsionalnarada.html
Члены Национального совета:
Артеменко Юрий Анатольевич (Председатель Национального совета),
Герасимюк Ольга Владимировна (Первый заместитель председателя Национального совета,
Шверк Григорий Аронович (Заместитель председателя Национального совета),
Котенко Екатерина Сергеевна (Ответственный секретарь Национального совета),
Ильяшенко Александр Борисович (член Национального совета),
Севрюков Владислав Владимирович (Член Национального совета),
Черниш Олег Николаевич (Член Национального совета)
Було: http://zaxid.net/news/showNews.do?dvomovnist_yak_hvoroba&objectId=1357078
Двуязычие как болезнь
Профессор Колумбийского университета называет украинскую языковую ситуацию «языковой шизофренией»
[...] Нас десятилетиями разделяет массовая институциализированная, узаконеная и поддерживаемая олигархическим «украинским государством» дискриминация огромного большинства украинцев по языковому признаку. Демократическую, свободную европейскую Украину невозможно построить на несправедливости, дискриминации и фиктивном сознании, которое нам насаждают. Это очень хорошо знают в Кремле и, подобно, не знают или же не хотят знать на Печерских холмах Киева.
...потрібно знати, чому найбільш небезпечною на Землі для життя українців країною є рідна земля українського народу - Україна. Історія вивчення цього питання, починаючи з початку 1999 року тут: http://olexlviv.tripod.com
2015-07-14
2015-07-13
Пояснення про Розетку
Пояснення про Розетку
Це не єдине пояснення відсутності української версії сайту розетки: "що керівництво - українофоби." І не головне, що важливо для того, щоб схиляти розетку та інші проекти з подібною орієнтацією до того, щоб вони таки спромоглись зробити українську версію сайту.
Головне пояснення цього, і найточніше при тому, це насправді ну дуже для розетки небажане пояснення, а саме що в розетці не вистачає інтелекту.
Що ж до українофобії, яка є тільки наслідком дурості розетки, то якщо обурюватись виявленою нею українофобією, то це для українофоба буде як нагорода - як прославлення "героїчності" їхніх зусиль перед іншими українофобами та насамперед перед їхніми московськими хазяями, вислужитись перед якими, це сенс "життя" московського холуя. І як свідчення успішності того, для чого дурнуваті українофоби демонструють свою українофобію: "во как хахлов дастало".
І що цікаво, і досить таки очевидно, що це правдиве, первинне пояснення відсутності української версії сайту розетки через нестачу інтелекту в розетці, воно найбільш дошкульно для розетки нищить її величезну рекламну кампанію й відвертає від розетки бажання в ній купувати. Тому саме якраз цього пояснення, як на мою скромну думку, і слід притримуватись всюди при коментуванні відсутності української версії розетки.
Було: https://www.facebook.com/groups/i.tak.poymut/permalink/892380857517984/
Olexandr Franchuk 7 липня о 10:02
Бідна, нещасна "Розетка".
Так, Розетка зараз урочисто і з розмахом святкує десять років своєї успішної діяльності і реклама Розетки лізе в очі на кожному кроці в інтернеті, але це зовсім не заважає Розетці говорити Вам саме якраз це, якщо Ви звернетесь до них із запитанням, чому вони не роблять української версії свого сайту?
У відповідь, якщо Вам вдасться цієї відповіді добитись, Ви почуєте щось на зразок: ой, ми над цим працюємо, але на превеликий жаль усього не вистачає - ресурсів, кадрів, грошей і такого іншого. Коротше, бідні ми і нещасні, хоч дуже, дуже, палко і з превеликим бажанням постійно думаємо над тим, як, ну як же це добитись зрештою цієї нашої недосяжної мрії, а саме такого сайту, яким могли б користуватись люди в Україні також з використанням своєї рідної української мови, а не тільки мови країни, яка напала на Україну.
Бідна, нещасна, брехлива Розетка.
Святослав Літинський 7 липня о 10:20 Наскільки я знаю власник розетки Чечоткін сказав що не будуть вводити українську версію. Поставивши таким чином крапку
Olexandr Franchuk 7 липня о 10:24 колись так, але нещодавно я десь бачив саме таке, що вони працюють над українською версією сайту
Olexandr Franchuk 7 липня о 10:35 безкарність Розетки провокує інших ігнорувати українську мову
Olexandr Franchuk 7 липня о 12:00 "недавно було оголошено що української не буде"? тоді це десь можна побачити? покажіть де будь ласка
Святослав Літинський 7 липня о 12:00 Роман Матис - від тебе була ця інформація ?
Роман Матис 7 липня о 12:01 Так, в групі недавно, тижня два тому хтось публікував знімок відповіді на звернення, що укр. версія не планується
Olexandr Franchuk 7 липня о 12:21 Якщо справді є така заява і українська офіційно Розеткою не планується, то наслідки безкарності цієї наглості демонстративності плювання в бік української мови досить таки очевидні, адже Розетка вже давно одне з найуспішніших підприємств України
Роман Матис 7 липня о 12:24 ВОни в суді довели що юридична особа не відповідає за сайт, типу це не їхнє. Слвовм якщо не дай бог вас током лупне придбаний прилад, то відповідь буде така сама і відповідальність перекинуть на фантомного підприємця від чийого імені вам виписано чек.
Olexandr Franchuk 8 липня о 9:56 он що, наше законодавство дозволяє таке? але ж сьогодні Верховна Рада наповнена ніби як патріотами, і отже це можливо нарешті так влаштувати законодавство, щоб московські холуї на чолі розетки не могли ним прикривати цей пілотний проект, приклад для наслідування для інших московських холопів, такого відвертого прислужування московській банді убивць прямо тут в Україні.
Petr Vasyanovich 8 липня о 12:59 так і prom.ua таке саме
Olexandr Franchuk 8 липня о 16:06 prom.ua і багато інших, вже встигли вслід за розеткою, а буде ще більше, якщо розеткине лишиться зверху
Роман Матис 8 липня о 16:09 З пром.уа була весела ситуація. Керівник проекту пром.уа "умнічав" щось про роботу державних органів, про те що "хто так працює", а йому в коментарях хтось написав: И это розсказывает человек, которий не в состоянии сделать украинский язык у себя на сайте. smile emoticon
Olexandr Franchuk 8 липня о 16:38 то явна ознака відсутності розуму, безперечно - але щоб це розуміти, потрібен розум, якого у Чечоткіна на жаль нема frown emoticon
Mykhaylo Levada 8 липня о 20:23 Та покладіть ви на ту рузєтку! Краще рекламуйте достойніші інтернет - магазини. У Львові, наприулад, це http://alcomp.net.ua/ . Дешевше, швидше, надійніше і некацапомовно. В додачу хлопці зберуть забезплатно вам компа. Є й інші приклади - поширюйте їх і тоді розєтка обкакається
Интернет магазин
Інтернет магазин комп'ютерної техніки та комплектуючих - Монітори, принтери, ноутбуки,...
alcomp.net.ua
Tanya Klymenko 8 липня о 20:46 Олександр Спрягайло, в цій групі повно твоїх однодумців smile emoticon
Сергій Бабич 8 липня о 20:52 інтернет магазинів валом , кому потрібна "розетка"??
Василь Радько 8 липня о 21:01 Святослав Літинський-Чечоткін - з МНС??? "Дорога родина"?
Святослав Літинський 8 липня о 21:44 Не знаю чи то той
Andriy Chikalo 8 липня о 22:06 Ну, я вже кілька довгих років в них нічого не купую. А купую я багато...
Юрко Антоняк 8 липня о 22:07 Що може бути простіше, ніж не купувати товари в мережах, які ігнорують державну мову? Я не купую і Вам не раджу! smile emoticon
Olexandr Franchuk 9 липня о 10:57 щойно задав розетці питання, у них є на сайті розділ "Вопросы и ответы" http://rozetka.com.ua/faq/:
"це правда, що українська мова відсутня на сайті розетки через нестачу в розетці потрібних для цього ресурсів, насамперед інтелектуальних?"
- цікаво, чи зможе розетка відповісти. Якщо відповідь на моє питання ствердна, тобто так, розетці не вистачає інтелекту, то розетка на це питання відповісти не зможе smile emoticon
Olexandr Franchuk 9 липня о 14:59
sales@rozetka.com.ua
Today at 11:18 AM
To olexandr@
Доброго дня, шановний Клієнт!
Дійсно, на разі україномовна версія сайту відсутня. В даний момент, сайт знаходиться на стадії перекладу на державну мову.
Ми розуміємо що це може викликати для Вас деякі незручності. Будь ласка, очікуйте, невдовзі сайт буде мати україномовну версію.
Просимо вибачення за доставлені Вам незручності.
Сподіваємося на Ваше розуміння.
Завжди раді допомогти Вам!
[...]
E-Mail: olexandr@
Текст вопроса:
це правда, що українська мова відсутня на сайті розетки через нестачу в розетці потрібних для цього ресурсів, насамперед інтелектуальних?
Іван Криниця 9 липня о 14:55 Аукро відмовилася від української після прийняття каки.
Роман Матис 9 липня о 14:57 О, знов обіцянки smile emoticon "Ішов третій рік" ...
Святослав Літинський 9 липня о 14:58 Та вони брешуть. Нічого не ведеться в них.
Роман Матис 9 липня о 14:59 Швидше всього, рекоментдую у відповідь так і писати
Олександр Спрягайло 9 липня о 19:40 Учора написав на "розетку" листа з претензією на відсутність української версії сайту. Сьогодні отримав відповідь менеджера по роботі з клієнтами: "Доброго дня, шановний Олександр! Дійсно, на разі україномовна версія сайту відсутня. В даний момент, сайт знаходиться на стадії перекладу на державну мову. Ми розуміємо що це може викликати для Вас деякі незручності. Будь ласка, очікуйте, невдовзі сайт буде мати україномовну версію.
Просимо вибачення за доставлені Вам незручності. Сподіваємося на Ваше розуміння". Але скільки триватиме те "невдовзі" - будемо бачити
Ollaa Semenuk 10 липня о 10:46 Aukro, PromUa це ж майданчики польської Alegro. Кругом сайти ведуться мовою тієї країни де здійснюють свою діяльність, виключення є лише Україна. Може спробувати краще до Alegro якось звернутись з цим питанням?
Іван Півторак 10 липня о 12:30 Я бойкотуватиму розетку доти, доки вона не українізується.
Roman Slaschov 10 липня о 19:02 Сьогодні звернувся до Розетки з побажанням бачити магазин з українським інтерфейсом.
Відповіли, що:
"В даний момент, сайт знаходиться на стадії перекладу на державну мову.
Будь ласка, очікуйте, невдовзі сайт буде мати україномовну версію."
З нетерпінням чекаємо)
Святослав Літинський 10 липня о 19:34 smile emoticon спитайтеся коли? Чи до кінця року чи жо кінця жемятиліття?
Ollaa Semenuk 11 липня о 11:42 та в них там автовідповідач стоїть - всім однакові відповіді дають, на мій лист з пропозицією перекладу їхнього сайту на волонтерських умовах дали точно таку саму відповідь як вище всім хто дописував на їхній email
Bogdan Boryslavskyi 11 липня о 13:10 Мені декілька разів вони відповідали на це запитання. І єдина відповідь що їм дуже складно це зробити, особливо технічно. Зважаючи на те що я програміст, можу сказати що вони страшно брешуть, враховуючи скільки людей працюють над розробкою і обслуговуванням сайту. Особисто я бачу єдине пояснення цьому, це то що керівництво - українофоби.
Ollaa Semenuk 11 липня о 13:25 Знайшли сторінку міжнародної групи Alegro, яка веде в Україні свої Aukro, PromUa та інші майданчики російською. Спробуємо до них написати і підтримайте моє звернення там https://www.facebook.com/AllegroUA
Allegro Group Ukraine
Це не єдине пояснення відсутності української версії сайту розетки: "що керівництво - українофоби." І не головне, що важливо для того, щоб схиляти розетку та інші проекти з подібною орієнтацією до того, щоб вони таки спромоглись зробити українську версію сайту.
Головне пояснення цього, і найточніше при тому, це насправді ну дуже для розетки небажане пояснення, а саме що в розетці не вистачає інтелекту.
Що ж до українофобії, яка є тільки наслідком дурості розетки, то якщо обурюватись виявленою нею українофобією, то це для українофоба буде як нагорода - як прославлення "героїчності" їхніх зусиль перед іншими українофобами та насамперед перед їхніми московськими хазяями, вислужитись перед якими, це сенс "життя" московського холуя. І як свідчення успішності того, для чого дурнуваті українофоби демонструють свою українофобію: "во как хахлов дастало".
І що цікаво, і досить таки очевидно, що це правдиве, первинне пояснення відсутності української версії сайту розетки через нестачу інтелекту в розетці, воно найбільш дошкульно для розетки нищить її величезну рекламну кампанію й відвертає від розетки бажання в ній купувати. Тому саме якраз цього пояснення, як на мою скромну думку, і слід притримуватись всюди при коментуванні відсутності української версії розетки.
Було: https://www.facebook.com/groups/i.tak.poymut/permalink/892380857517984/
Olexandr Franchuk 7 липня о 10:02
Бідна, нещасна "Розетка".
Так, Розетка зараз урочисто і з розмахом святкує десять років своєї успішної діяльності і реклама Розетки лізе в очі на кожному кроці в інтернеті, але це зовсім не заважає Розетці говорити Вам саме якраз це, якщо Ви звернетесь до них із запитанням, чому вони не роблять української версії свого сайту?
У відповідь, якщо Вам вдасться цієї відповіді добитись, Ви почуєте щось на зразок: ой, ми над цим працюємо, але на превеликий жаль усього не вистачає - ресурсів, кадрів, грошей і такого іншого. Коротше, бідні ми і нещасні, хоч дуже, дуже, палко і з превеликим бажанням постійно думаємо над тим, як, ну як же це добитись зрештою цієї нашої недосяжної мрії, а саме такого сайту, яким могли б користуватись люди в Україні також з використанням своєї рідної української мови, а не тільки мови країни, яка напала на Україну.
Бідна, нещасна, брехлива Розетка.
Святослав Літинський 7 липня о 10:20 Наскільки я знаю власник розетки Чечоткін сказав що не будуть вводити українську версію. Поставивши таким чином крапку
Olexandr Franchuk 7 липня о 10:24 колись так, але нещодавно я десь бачив саме таке, що вони працюють над українською версією сайту
Olexandr Franchuk 7 липня о 10:35 безкарність Розетки провокує інших ігнорувати українську мову
Olexandr Franchuk 7 липня о 12:00 "недавно було оголошено що української не буде"? тоді це десь можна побачити? покажіть де будь ласка
Святослав Літинський 7 липня о 12:00 Роман Матис - від тебе була ця інформація ?
Роман Матис 7 липня о 12:01 Так, в групі недавно, тижня два тому хтось публікував знімок відповіді на звернення, що укр. версія не планується
Olexandr Franchuk 7 липня о 12:21 Якщо справді є така заява і українська офіційно Розеткою не планується, то наслідки безкарності цієї наглості демонстративності плювання в бік української мови досить таки очевидні, адже Розетка вже давно одне з найуспішніших підприємств України
Роман Матис 7 липня о 12:24 ВОни в суді довели що юридична особа не відповідає за сайт, типу це не їхнє. Слвовм якщо не дай бог вас током лупне придбаний прилад, то відповідь буде така сама і відповідальність перекинуть на фантомного підприємця від чийого імені вам виписано чек.
Olexandr Franchuk 8 липня о 9:56 он що, наше законодавство дозволяє таке? але ж сьогодні Верховна Рада наповнена ніби як патріотами, і отже це можливо нарешті так влаштувати законодавство, щоб московські холуї на чолі розетки не могли ним прикривати цей пілотний проект, приклад для наслідування для інших московських холопів, такого відвертого прислужування московській банді убивць прямо тут в Україні.
Petr Vasyanovich 8 липня о 12:59 так і prom.ua таке саме
Olexandr Franchuk 8 липня о 16:06 prom.ua і багато інших, вже встигли вслід за розеткою, а буде ще більше, якщо розеткине лишиться зверху
Роман Матис 8 липня о 16:09 З пром.уа була весела ситуація. Керівник проекту пром.уа "умнічав" щось про роботу державних органів, про те що "хто так працює", а йому в коментарях хтось написав: И это розсказывает человек, которий не в состоянии сделать украинский язык у себя на сайте. smile emoticon
Olexandr Franchuk 8 липня о 16:38 то явна ознака відсутності розуму, безперечно - але щоб це розуміти, потрібен розум, якого у Чечоткіна на жаль нема frown emoticon
Mykhaylo Levada 8 липня о 20:23 Та покладіть ви на ту рузєтку! Краще рекламуйте достойніші інтернет - магазини. У Львові, наприулад, це http://alcomp.net.ua/ . Дешевше, швидше, надійніше і некацапомовно. В додачу хлопці зберуть забезплатно вам компа. Є й інші приклади - поширюйте їх і тоді розєтка обкакається
Интернет магазин
Інтернет магазин комп'ютерної техніки та комплектуючих - Монітори, принтери, ноутбуки,...
alcomp.net.ua
Tanya Klymenko 8 липня о 20:46 Олександр Спрягайло, в цій групі повно твоїх однодумців smile emoticon
Сергій Бабич 8 липня о 20:52 інтернет магазинів валом , кому потрібна "розетка"??
Василь Радько 8 липня о 21:01 Святослав Літинський-Чечоткін - з МНС??? "Дорога родина"?
Святослав Літинський 8 липня о 21:44 Не знаю чи то той
Andriy Chikalo 8 липня о 22:06 Ну, я вже кілька довгих років в них нічого не купую. А купую я багато...
Юрко Антоняк 8 липня о 22:07 Що може бути простіше, ніж не купувати товари в мережах, які ігнорують державну мову? Я не купую і Вам не раджу! smile emoticon
Olexandr Franchuk 9 липня о 10:57 щойно задав розетці питання, у них є на сайті розділ "Вопросы и ответы" http://rozetka.com.ua/faq/:
"це правда, що українська мова відсутня на сайті розетки через нестачу в розетці потрібних для цього ресурсів, насамперед інтелектуальних?"
- цікаво, чи зможе розетка відповісти. Якщо відповідь на моє питання ствердна, тобто так, розетці не вистачає інтелекту, то розетка на це питання відповісти не зможе smile emoticon
Olexandr Franchuk 9 липня о 14:59
sales@rozetka.com.ua
Today at 11:18 AM
To olexandr@
Доброго дня, шановний Клієнт!
Дійсно, на разі україномовна версія сайту відсутня. В даний момент, сайт знаходиться на стадії перекладу на державну мову.
Ми розуміємо що це може викликати для Вас деякі незручності. Будь ласка, очікуйте, невдовзі сайт буде мати україномовну версію.
Просимо вибачення за доставлені Вам незручності.
Сподіваємося на Ваше розуміння.
Завжди раді допомогти Вам!
[...]
E-Mail: olexandr@
Текст вопроса:
це правда, що українська мова відсутня на сайті розетки через нестачу в розетці потрібних для цього ресурсів, насамперед інтелектуальних?
Іван Криниця 9 липня о 14:55 Аукро відмовилася від української після прийняття каки.
Роман Матис 9 липня о 14:57 О, знов обіцянки smile emoticon "Ішов третій рік" ...
Святослав Літинський 9 липня о 14:58 Та вони брешуть. Нічого не ведеться в них.
Роман Матис 9 липня о 14:59 Швидше всього, рекоментдую у відповідь так і писати
Олександр Спрягайло 9 липня о 19:40 Учора написав на "розетку" листа з претензією на відсутність української версії сайту. Сьогодні отримав відповідь менеджера по роботі з клієнтами: "Доброго дня, шановний Олександр! Дійсно, на разі україномовна версія сайту відсутня. В даний момент, сайт знаходиться на стадії перекладу на державну мову. Ми розуміємо що це може викликати для Вас деякі незручності. Будь ласка, очікуйте, невдовзі сайт буде мати україномовну версію.
Просимо вибачення за доставлені Вам незручності. Сподіваємося на Ваше розуміння". Але скільки триватиме те "невдовзі" - будемо бачити
Ollaa Semenuk 10 липня о 10:46 Aukro, PromUa це ж майданчики польської Alegro. Кругом сайти ведуться мовою тієї країни де здійснюють свою діяльність, виключення є лише Україна. Може спробувати краще до Alegro якось звернутись з цим питанням?
Іван Півторак 10 липня о 12:30 Я бойкотуватиму розетку доти, доки вона не українізується.
Roman Slaschov 10 липня о 19:02 Сьогодні звернувся до Розетки з побажанням бачити магазин з українським інтерфейсом.
Відповіли, що:
"В даний момент, сайт знаходиться на стадії перекладу на державну мову.
Будь ласка, очікуйте, невдовзі сайт буде мати україномовну версію."
З нетерпінням чекаємо)
Святослав Літинський 10 липня о 19:34 smile emoticon спитайтеся коли? Чи до кінця року чи жо кінця жемятиліття?
Ollaa Semenuk 11 липня о 11:42 та в них там автовідповідач стоїть - всім однакові відповіді дають, на мій лист з пропозицією перекладу їхнього сайту на волонтерських умовах дали точно таку саму відповідь як вище всім хто дописував на їхній email
Bogdan Boryslavskyi 11 липня о 13:10 Мені декілька разів вони відповідали на це запитання. І єдина відповідь що їм дуже складно це зробити, особливо технічно. Зважаючи на те що я програміст, можу сказати що вони страшно брешуть, враховуючи скільки людей працюють над розробкою і обслуговуванням сайту. Особисто я бачу єдине пояснення цьому, це то що керівництво - українофоби.
Ollaa Semenuk 11 липня о 13:25 Знайшли сторінку міжнародної групи Alegro, яка веде в Україні свої Aukro, PromUa та інші майданчики російською. Спробуємо до них написати і підтримайте моє звернення там https://www.facebook.com/AllegroUA
Allegro Group Ukraine
Еще раз о вооруженной выходке ПС в Мукачево.
може тому сьогодні ПС в Росії єдина страшилка, що вона москві потрібна саме якраз така, яка в потрібний момент дасть потрібну картинку для московських змі? Ну як до цього це робив Тягнибок.
___
может потому сегодня ПС в России единственная страшилка, что она что москве нужна именно как раз такая, которая в нужный момент даст нужную картинку для московских сми? Ну как до этого это делал Тягнибок.
Було: http://oleg-leusenko.livejournal.com/2780605.html
Олег Леусенко (oleg_leusenko) пише, 2015-07-12 14:07:00
Еще раз о вооруженной выходке ПС в Мукачево.
Давайте без эмоций и паники. Распутать мукачевский клубок, в который парно вписался инцидент с янтарными барыгами в одном посте сложно. Попытаюсь тезисно и по простому. Пишу, основываясь на том, о чем знаю доподлинно с вкраплением возможных версий:
Для начала разберемся с понятными для всех константами: За что стоял Майдан? За Украину, евроценности и ЗАКОН.
Каковы цели Кремля? Уничтожение нашей страны или подчинение ее Мордору. Какое оружие осталось у кремлевского рейха против нас? СМИ, проекты майдан-3_4_5.., недоверие к законноизбранной власти, черный пиар перед Западом и общий хаос в обществе. [...]
Anonymous 12 липня 2015, 12:18:39 UTC
Ваш названный враг № 1 привык вести бизнес агрессивным методом, нахрапом. И я таки считаю, что он работает в тесной связке с Лубянкой. После громогласных заявлений в сторону пахана кремлевской братвы он до сих пор жив, не утонул в чайной ложке, не подскользнулся на скользком паркете и не свернул шею и т.д. Кроме этого, ответьте себе на вопрос, почему только ПС стал страшилкой в руссосми? Для нагнетания информационной обстановки и оболванивания ваты нужен враг и почему этим врагом стал ПС, а не другие батальоны, которые может быть даже поболее националистичны.
___
может потому сегодня ПС в России единственная страшилка, что она что москве нужна именно как раз такая, которая в нужный момент даст нужную картинку для московских сми? Ну как до этого это делал Тягнибок.
Було: http://oleg-leusenko.livejournal.com/2780605.html
Олег Леусенко (oleg_leusenko) пише, 2015-07-12 14:07:00
Еще раз о вооруженной выходке ПС в Мукачево.
Давайте без эмоций и паники. Распутать мукачевский клубок, в который парно вписался инцидент с янтарными барыгами в одном посте сложно. Попытаюсь тезисно и по простому. Пишу, основываясь на том, о чем знаю доподлинно с вкраплением возможных версий:
Для начала разберемся с понятными для всех константами: За что стоял Майдан? За Украину, евроценности и ЗАКОН.
Каковы цели Кремля? Уничтожение нашей страны или подчинение ее Мордору. Какое оружие осталось у кремлевского рейха против нас? СМИ, проекты майдан-3_4_5.., недоверие к законноизбранной власти, черный пиар перед Западом и общий хаос в обществе. [...]
Anonymous 12 липня 2015, 12:18:39 UTC
Ваш названный враг № 1 привык вести бизнес агрессивным методом, нахрапом. И я таки считаю, что он работает в тесной связке с Лубянкой. После громогласных заявлений в сторону пахана кремлевской братвы он до сих пор жив, не утонул в чайной ложке, не подскользнулся на скользком паркете и не свернул шею и т.д. Кроме этого, ответьте себе на вопрос, почему только ПС стал страшилкой в руссосми? Для нагнетания информационной обстановки и оболванивания ваты нужен враг и почему этим врагом стал ПС, а не другие батальоны, которые может быть даже поболее националистичны.
2015-07-06
Шустер LIVE: Юлія Тимошенко розповіла [...]
Тимошенко вже давно показала себе в ділі, безліч разів. І практично завжди це були деструктивні, дестабілізаційні - чи просто паскудні діла. Чим же, цікаво, мотивує Шустер, хоч самому собі, таке відверте всіма його силами "витаскування" цієї затхлої персони з політичного потойбіччя сюди знов до живих людей?
Було: https://www.facebook.com/shusterlive/posts/10152979233701009?comment_id=10152979426246009¬if_t=like
Шустер LIVE 3 липня о 21:48
Народний депутат України, лідер фракції ВО "Батьківщина" Юлія Тимошенко розповіла [...]
Gannoshina Lyudmila 3 липня о 22:24
А Юля на рейтинги працює і працює .... Неможливо вже слухати іі ахінею
Відповіді:
Тетяна Гаєвська 3 липня о 22:28
А рейтинг все знижується....
Тамара Пашко 3 липня о 23:59
ахинея не ахинея, но норму на газ для квартир снизили благодаря ей
Denis Klyuchnikov 4 липня о 7:49
Конечно только благодаря ей)), а то что она "мать" всех муток-схем с газом это Вы помните?!
Lida Elizeva 4 липня о 11:27
Денис, иди за зарплатой! Ты сколько уже за критику Юли подзаработал?
Denis Klyuchnikov 4 липня о 11:34
Я бы с удовольствием, скажите куда!!!
Olena Sunny 5 липня 1:19
Если бы не юля, нас бы и дальше имели как рабов тупых
Olexandr Franchuk 6 липня 13:19
Якби замість Януковича була Юля, ми б уже були рабами тупими Путина
Oleg Gryaznov 3 липня о 22:18
Януковича выбрали не потому что он был лучше, а потому что, "лишь бы не Вона" Янукович в Ростове, ВОНА коли вже згине из страны?
Відповіді:
Олег Ільків 3 липня о 23:25
Януковича выбрали люди тугодумы на Востоке при поддержке олигархов таких как Ахметов и на Западной Украине противсехи - теперь что имеем ? противсехи хоронят своих сыновей а люди на Востоке умирают 'Бог дал выбор выбрали убийцу который террроризировал Донбасс в 90 х , теперь пожинают последствия
Lida Elizeva 4 липня о 11:29
Олег Грязнов, фамилия у тебя грязная и отражает твоё нутро.
Cheshu Repu Ё, 4 липня о 16:35
сбежались надёжи наци отметиться
Olena Sunny 5 липня 1:20
Только после тебя
Olexandr Franchuk 6 липня 12:20
Янукович не справився з завданням Путина. Юля справилась би.
Було: https://www.facebook.com/shusterlive/posts/10152979233701009?comment_id=10152979426246009¬if_t=like
Шустер LIVE 3 липня о 21:48
Народний депутат України, лідер фракції ВО "Батьківщина" Юлія Тимошенко розповіла [...]
Gannoshina Lyudmila 3 липня о 22:24
А Юля на рейтинги працює і працює .... Неможливо вже слухати іі ахінею
Відповіді:
Тетяна Гаєвська 3 липня о 22:28
А рейтинг все знижується....
Тамара Пашко 3 липня о 23:59
ахинея не ахинея, но норму на газ для квартир снизили благодаря ей
Denis Klyuchnikov 4 липня о 7:49
Конечно только благодаря ей)), а то что она "мать" всех муток-схем с газом это Вы помните?!
Lida Elizeva 4 липня о 11:27
Денис, иди за зарплатой! Ты сколько уже за критику Юли подзаработал?
Denis Klyuchnikov 4 липня о 11:34
Я бы с удовольствием, скажите куда!!!
Olena Sunny 5 липня 1:19
Если бы не юля, нас бы и дальше имели как рабов тупых
Olexandr Franchuk 6 липня 13:19
Якби замість Януковича була Юля, ми б уже були рабами тупими Путина
Oleg Gryaznov 3 липня о 22:18
Януковича выбрали не потому что он был лучше, а потому что, "лишь бы не Вона" Янукович в Ростове, ВОНА коли вже згине из страны?
Відповіді:
Олег Ільків 3 липня о 23:25
Януковича выбрали люди тугодумы на Востоке при поддержке олигархов таких как Ахметов и на Западной Украине противсехи - теперь что имеем ? противсехи хоронят своих сыновей а люди на Востоке умирают 'Бог дал выбор выбрали убийцу который террроризировал Донбасс в 90 х , теперь пожинают последствия
Lida Elizeva 4 липня о 11:29
Олег Грязнов, фамилия у тебя грязная и отражает твоё нутро.
Cheshu Repu Ё, 4 липня о 16:35
сбежались надёжи наци отметиться
Olena Sunny 5 липня 1:20
Только после тебя
Olexandr Franchuk 6 липня 12:20
Янукович не справився з завданням Путина. Юля справилась би.
2015-07-01
Борис Колесников: Гондурас обошел Украину
Без головного факту нашого часу, тобто без нападу Росії на Україну, шановні міркування Колесникова не варті навіть папірчика, на якому були написані. А в гондурасному тексті його статті, про цей милий московським холуям факт жодного, повторюю _жодного_ слова.
І це навіть коли не звертати увагу на пряму брехню типу: "два года правления "демократической" коалиции".
Совість, хоч трішки, треба мати, шановний Колесников.
Було: https://www.facebook.com/kolesnikovofficial/photos/a.1450259548558818.1073741835.1449917058593067/1532113163706789/?type=1
Борис Колесников поширив посилання. 16 червня о 18:31 ·
http://www.segodnya.ua/opinion/kolesnikovcolumn/gonduras-oboshel-ukrainu-624357.html
Гондурас обошел Украину
Факты:[1] В 2014 г. ВВП Украины в долларах на душу составил 3054 дол./чел. При среднегодовом курсе 21,7 грн/дол в 2015 г. ВВП на душу населения...
І це навіть коли не звертати увагу на пряму брехню типу: "два года правления "демократической" коалиции".
Совість, хоч трішки, треба мати, шановний Колесников.
Було: https://www.facebook.com/kolesnikovofficial/photos/a.1450259548558818.1073741835.1449917058593067/1532113163706789/?type=1
Борис Колесников поширив посилання. 16 червня о 18:31 ·
http://www.segodnya.ua/opinion/kolesnikovcolumn/gonduras-oboshel-ukrainu-624357.html
Гондурас обошел Украину
Факты:[1] В 2014 г. ВВП Украины в долларах на душу составил 3054 дол./чел. При среднегодовом курсе 21,7 грн/дол в 2015 г. ВВП на душу населения...
2015-06-30
РОССИЯ НАКАНУНЕ СМЕРТЕЛЬНОЙ СХВАТКИ СО ЗЛОМ
"Силы добра даны тебе, чтобы прибить эту лживую гадину" - це очевидно автор звертається до кожного, з закликом прибити світове брехло номер один - Путина. Адже в світі нема нікого, хто б хоч трохи наблизився до цього чемпіона світу всіх часів і всіх народів по брехні. Автору респект :-) Хоч правильніше звісно буде суд і вирок.
___
"Силы добра даны тебе, чтобы прибить эту лживую гадину" - это очевидно автор обращается к каждому, с призывом прибить мировое брехло номер один - Путина. Ведь в мире нет никого, кто бы хоть немного приблизился к этому чемпиону мира всех времен и всех народов по лжи. Автору респект :-) Хотя правильнее конечно будет суд и приговор.
Було: http://maxpark.com/community/129/content/3549843
РОССИЯ НАКАНУНЕ СМЕРТЕЛЬНОЙ СХВАТКИ СО ЗЛОМ
Автор: RUSSKIY_MALCHIK | Дата: 30 Июнь 2015
[...] Запомни внимательно,
Силы добра даны тебе, чтобы прибить эту лживую гадину
___
"Силы добра даны тебе, чтобы прибить эту лживую гадину" - это очевидно автор обращается к каждому, с призывом прибить мировое брехло номер один - Путина. Ведь в мире нет никого, кто бы хоть немного приблизился к этому чемпиону мира всех времен и всех народов по лжи. Автору респект :-) Хотя правильнее конечно будет суд и приговор.
Було: http://maxpark.com/community/129/content/3549843
РОССИЯ НАКАНУНЕ СМЕРТЕЛЬНОЙ СХВАТКИ СО ЗЛОМ
Автор: RUSSKIY_MALCHIK | Дата: 30 Июнь 2015
[...] Запомни внимательно,
Силы добра даны тебе, чтобы прибить эту лживую гадину
Ничьякамисячна....
Сьогодні Путин сказав, що російських військ н Донбасі нема, і тому для тупих московських холопів їх там нема. А завтра Путін признається, що брехав і зніме фільм про давно спланований російський напад на Донбас, і тупі московські холопи проковтнуть вчорашню брехню про відсутність рос. військ з такою ж самою радістю, як проковтнули аналогічну кримську брехню - і як заковтують будь-яке інше московське брехливе інформаційне лайно. Така природа московського холуя, глитати інфолайно, що поробиш.
___
Сегодня Путин сказал, что российских войск на Донбассе нету, и поэтому для тупых московских холопов их там нет. А завтра Путин признается, что лгал и снимет фильм о давно спланированном российском нападении на Донбасс, и тупые московские холопы проглотят вчерашнюю ложь об отсутствии рус. войск с такой же радостью, как проглотили аналогичную крымскую ложь - и как заглатывают любое другое московское лживое информационное дерьмо. Такова природа московского холуя, глотать инфодерьмо, что поделаешь.
Було: http://maxpark.com/community/129/content/3540846
Ничьякамисячна....
Lesik Machynsky перепечатал из youtu.be 25 июня 2015, 12:57
Оперный певец из Парижа воюет на Донбассе в рядах ДУК Правый Сектор
Оперный певец из Парижа Василий Слипак стал добровольцем на Донбассе. Он воюет в составе 7-го отдельного батальона ДУК [...]
Елена Олешкевич # ответила на комментарий Lesik Machynsky 26 июня 2015, 01:22
Лесик, сколько ни говори "халва", во рту слаще не станет. Сколько ни кричи "Расиянапала!", российских войск на Украине не появится. [...]
___
Сегодня Путин сказал, что российских войск на Донбассе нету, и поэтому для тупых московских холопов их там нет. А завтра Путин признается, что лгал и снимет фильм о давно спланированном российском нападении на Донбасс, и тупые московские холопы проглотят вчерашнюю ложь об отсутствии рус. войск с такой же радостью, как проглотили аналогичную крымскую ложь - и как заглатывают любое другое московское лживое информационное дерьмо. Такова природа московского холуя, глотать инфодерьмо, что поделаешь.
Було: http://maxpark.com/community/129/content/3540846
Ничьякамисячна....
Lesik Machynsky перепечатал из youtu.be 25 июня 2015, 12:57
Оперный певец из Парижа воюет на Донбассе в рядах ДУК Правый Сектор
Оперный певец из Парижа Василий Слипак стал добровольцем на Донбассе. Он воюет в составе 7-го отдельного батальона ДУК [...]
Елена Олешкевич # ответила на комментарий Lesik Machynsky 26 июня 2015, 01:22
Лесик, сколько ни говори "халва", во рту слаще не станет. Сколько ни кричи "Расиянапала!", российских войск на Украине не появится. [...]
Підписатися на:
Дописи (Atom)