2018-03-17

Шановний Зоряне Шкіряк

Шановний Зоряне Шкіряк

/* Було: Справа Рубана. Кому вигідна дестабілізація ситуації в Україні? Ч.3
Зорян Шкіряк: [...]Тому що в крові у росіянина це генетично бажання поневолення українців. Це те, що на жаль мабуть ніколи вибити не вдасться.
*/ https://youtu.be/Bw9-s-t72Bo

Шановний Зоряне Шкіряк,
генетика насправді не має прямого відношення до російського прагнення поневолення українців.

До цього здавалося б такого надприродно нездоланного прагнення має пряме відношення дещо інша річ - та річ, про яку усіма силами уникають широкого її обговорення у нас, в Україні, а в Росії уникають десятикратно - про московську державоутворюючу брехню про спільність походження українського та російського народів.

Ця брехня останнім часом еволюціонувала, оскільки брехня не може довго лишатись в незмінному вигляді, і трансформувалась (чи то пересобачилася) в московську брехню, що нібито російський і український народи, це один народ.

Ми, українці, відчуваємо остаточний результат цієї підлої московської брехні, як російське намагання підкорити, поневолити український народ, а зрештою його ліквідувати.

Росіяни ж відчувають цю паскудну московську брехню, що нібито російський і український народи, це один народ, зовсім інакше, і саме в цьому "інакше" знаходиться корінь, причина, двигун паскудства російського сприйняття (перш за все) України, українського народу і всього українського.

І це зовсім не радість та щастя, як це здавна було прийнято у нас вважати, від вдалої оборудки викрадення, перетягнення в Москву і там присвоєння історичних діянь українського народу - а також подоби назви країни Русь, якою ще триста років тому весь світ називав Україну (Петро І не зміг перейменувати Московію на Русь і взяв для неї назву "Росія").

Насправді російський народ відчуває цю московську брехню не так. І зрозуміти, як, зовсім не так уже й важко. Для цього треба просто уявити собі, що Ваших батьків, Вас, а потім Ваших дітей заставляють в школі учити, замість діянь власних предків, діяння предків котрогось із сусідніх, чи навіть не дуже таких і сусідніх народів, до яких Ви, Ваші предки і відповідно Ваші діти не мають жодного відношення. І говорити, що Ви належите не до свого справжнього народу, який дав Вам Ваше життя, а належите до того чужого далекого народу, до якого Ваші предки не мають жодного навіть і найменшого відношення.

Саме якраз це відбувається з людьми, які називають себе русскими (використовувати слово русскіє, як на мою скромну думку, найбільш коректно, саме так звучить самоназва цього псевдоетносу). І це відбувається з усіма русскими, без жодного винятку. Кожен русский, який хоч трохи цікавився, звідки він взявся, прекрасно в курсі, що жодного найменшого відношення до українського народу ні у його предків, ні у нього та його дітей ніколи не було.

Іншими словами, тут має місце унікальний випадок в світовій історії, в якій в усіх народів був і є якщо не культ предків, то шаноблива память про них і повага до їхніх могил. Без цього, свідчить мораль усіх народів, людина не може бути гідною людиною. У русских же сотні років відбувається державне нагинання усіх громадян, покоління за поколінням, відмовлятись від памяті про своїх справжніх абсолютно нерусских предків - тобто фактично плювати на могили власних предків.

І саме якраз це московське дійство творить маси людей з розтоптаною, з втоптаною в багно московської брехні гідністю. І щоб побачити, як поводять себе маси людей з розтоптаною в усіх них гідністю, далеко не треба шукати. Треба просто поглянути, як поводять себе русскіє - перш за все у відношенні до того предмету, яким їх московська банда убивць нагинає плювати на могили їхніх предків - до України.

Звичайно що коли розуміння причини, кореня проблеми відсутнє, то і вирішення її видається неможливим. Однак зовсім іншого вигляду проблема набуває, якщо прикласти зусилля для її розуміння. При його наявності вже зовсім не такими беззаперечними починають видаватися Ваші слова: "Це те, що на жаль мабуть ніколи вибити не вдасться" - якщо звісно не намагатися обходити мовчанням цей єдиний засіб, розуміння, тільки з допомогою якого є шанс розпочати процес появи людської гідності у русских.

Адже не доводиться сумніватись, що коли і надалі ніхто не спробує допомогти русскім, всупереч величезним державним зусиллям московської банди убивць, стати гідними людьми, то їхнє ставлення до українців - і не тільки до українців - ніколи не набуде нормального людського вигляду.

Деякі міркування з приводу того, що можна почати робити, щоб зрештою поставити під сумнів безнадію типу "Це те, що на жаль мабуть ніколи вибити не вдасться", можна переглянути тут:
"Як Росія може вилікуватись" http://h.ua/story/431709/, рос. перекл. http://maxpark.com/community/politic/content/5417553
"Називатись русским не соромно" http://h.ua/story/438969/, рос. перекл. http://maxpark.com/community/politic/content/5893559

2018-03-16

Поведінка кремлебота під прикриттям

Поведінка кремлебота під прикриттям

Типовий приклад діалогу з московським посіпакою під прикриттям, який, приховуючи своє справжнє ім'я, користується, для більшої переконливості своєї стандартно підлої московської діяльності, дуже українським патріотичним ніком Lviv Galina.
Однак, ведучи діалог на незручну для неї тему (в даному випадку на тему очевидності смертельної небезпечності для українського народу впровадження в українське суспільство, під різними приводами, московської ненависті до президента України), поведінка цієї анонімної віртуальної московської істоти досить таки точно повторює поведінку відвертих московських холопів (приклад якої неведений в публікації "Поведінка відвертого кремлебота" http://olexlviv.blogspot.com/2018/03/blog-post.html).
Типовим тут є, хоч тематика розмов і суттєво відрізняється, спершу цитування кремлеботом зразків, взятих у тому числі з московської інфоканалізації, а потім, після досягнення ясності щодо відсутності у нього навіть маленької аргументації, вихід з розмови з поміщенням співрозмовника в свій чорний список.
Видно і надалі вона актуальна, указівка від 31-01-2006, яку дав вождь - чи там вош, хан, хазяин, шеф, атец радной, альфа, председатель Владимир Путин: /* Ну что можно сказать таким людям? С ними даже не нужно вступать в дискуссию, потому что, дискутируя с ними, мы только помогаем им достигать тех целей, которые они перед собой ставят. Они заслуживают только одной маленькой реплики: «Тьфу на вас» - и всё. */ http://kremlin.ru/events/president/transcripts/23412

=================:
Було: Lviv Galina поширила групу — разом з Світланою Шумською та 36 іншими особами. 5 год
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1866980113366418&id=100001633427544&comment_id=1867060243358405
Значить так, Друзі. Є така група #Я_Підтримую_Президента
Так, вона Створена близько 2 років тому Pavloм Nussом...
А подружилися ми набагато раніше, і в той час з більшістю із вас ми були однодумцями з Віктором Андрійовичем.
Але Порошенко не Ющенко, це прототипи, абсолютно різні люди по відношенню до України...
Я за нього не голосувала, та було стільки жертв на Майдані, і стільки людей покладали на нього надію що він виконає обіцянки і все в Україні поміняє що залишалося хіба чекати...
Але СЬОГОДНІ президент Петро Порошенко робить те, що робить... (не зачіпаю того всього що він досі натворив...)
І тому, якщо Ви ЗАРАЗ його підтримуєте, – значить Ви не можете бути моїми друзями. Такий час, це не уподобання, і не прихильництво, сьогодні це – СПОСІБ ЖИТТЯ і, або Ви ЦЕ підтримуєте (навіть мовчазно, найстрашніші злочини світу так чинились), – або ні.
P.S. Дехто може й забув що він перебуває в цій групі, так буває, тому чекаю до закінчення вихідних що Ви цЕ вирішите самі...
(тому й Вас тут потегала) Даруйте...
Дискусії вести тУт НЕ буду. Це вибір.

Olexandr Franchuk Вибір шановної Lviv Galina якимсь дивним чином співпадає з вибором усіх відвертих московських спікерів, політичних і ЗМІ. І їхні підстави чинити так цілком зрозумілі та очевидні, на відміну від мотивації Lviv Galina. Тому як на мою скромну думку #Я_Підтримую_Президента, з конструктивною критикою, безперечно, це єдиний правильний вибір - для всіх тих людей, для кого потрібне існування держави українського народу.

Lviv Galina Це слова... А на ділі всі Дії НАШОЇ влади співпадають з московитською, – спільний бізнес та винищення СПРАВЖНІХ патріотів. (!)
Не вестиму тут дискусії, но для Вас зроблю виняток і раз прокоментую (заради того всього що нас об"єднувало раніше та високої Вашої свідомості ТОДІ).
Спершу коментарі іншої людини.
++++++++
Анна Земко: ...А мені здається, такі, як Ви -- якраз шкодять державі, що підтримують пройдоху-президента((
Анна Земко: ...Ви подібні на Поршенка, бо вірите цьому баризі, брехуну і ворогу України(((
Анна Земко: ... А ЩОБ ви собі розуміли: внутрішній ворог ЗАВЖДИ небезпечніший зовнішнього, бо він розкладає і руйнує ЗСЕРЕДИНИ, ферштейн((?
Анна Земко: ...я ж кажу "путіннападе" -- на тому УСЯ порошенківська політика побудована((( боюся, ми з вами все одно не порозуміємося... тому що ж -- бійтеся ворога зовнішнього(
Анна Земко: К.Н. ...Але НІХТО НІКОГО не звільняє від відповідальності, і кожен день Порошенка на посаді президента -- відповідальність того, хто його підтримує((( ВСЕ ДУЖЕ СЕРЙОЗНО, пані К, на жаль(...
Анна Земко: А МИ і виходимо на НАШ Майдан за НАШУ Україну))) І ВИХОДИТИМЕМО! А Саакашвілі -- земний уклін, що розкачав приспану Україну і таки об"єднав людей ПРОТИ злочинної влади, яку уособлює Порошенко(((
ДОВІКУ буду вдячна цьому грузину).
++++++++
А тепер від себе.
Для мене всі, хто навіть мовчазно підтримують цю злодійську злочинну владу є посібниками злочинців. (!!!)
Чекайте... за вашого "чекання" й "мовчання" вони ще "розвернуться", вже починають, іроди!...??????
Бо не може бути толерантності там, де підтримують злочини влади що знищує цим країну гірше ніж окупант... "сором'язливо" називаючи це "внутрішніми проблемами"...((((((
Найстрашніші злочини з мовчазної згоди відбуваються...??????
п.с. А також я ніґди не пробачу й не забуду ЦІЙ владі всіх знищених найкращих патріотів (поч. від Майдану, це їх рук робота!) та того, що вони далі з такими витворюють...
І ще. Внутрішній ворог небезпечніший ніж зовнішній. 100 років тому цЕ вже раз було доведено.
Перемагає той, хто має добру пам'ять.
І без ілюзій, бо путін всеодно нападе, якшошо).
п.п.с. Діалогу не вестиму, бо: 1) мене НЕ треба переконувати;
2) я тУт нікого НЕ переконую.
Бувайте здорові, пане Olexandrе.

Olexandr Franchuk Кажете: "Перемагає той, хто має добру пам'ять", але шкода, що це тільки пуста декларація. Такий етап розвитку української держави, як зараз, насправді передбачений давно. Почитайте наприклад міркування Степана Бандери на цю тему. Зараз головна мета, це збереження і укріплення української держави, і все, що для цього потрібно, Порошенко робить успішно, як ніхто. А московська метода протиставлення кращого хорошому, для руйнування української держави, якою Ви користуєтесь вслід за Тимошенко, це як на мою скромну думку, пройдений етап для думаючих людей.

Lviv Galina 400 літ тої НЕдержавності! Може хватить "ходити по спіралі"?? Доки будете оглядатися назад?!?
За останні 100 років є вже приклади УСПІШНОЇ Державності у світі та способи звільнитися від владної злочинної мафії!
На дворі ХХІ століття. СХАМЕНІТЬСЯ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Це ви мене до тиМошенниці тулите????!!!!!!
Розберіться хоч у чомусь накінець, що ВАна і Саакашвілі йдуть в протилежні сторони, – це ж якраз для думаючих!...
++Порошенко робить успішно, як ніхто++???? ????!?!?!?!?
??????????????????????????
Я не маю про що з вами говорити! Все.
Даруйте, я не залізна, перестаньте мені тут писати!

Olexandr Franchuk Спершу поставити московську вимогу перед людиною - не підтримувати Президента України, якого за те, що він робить для України, ненавидить московська банда убивць, а потім вимагати, щоб та людина нічого не відповідала? Тільки для того, щоб ця типу екзальтована московська представниця могла тут тупо плодити свої численні знаки оклику і запитання безсловесним читачам?
Вона, ця безіменна безлика Lviv Galina тут, шановне товариство, прикидається дуже екзальтованою (не сумніваюсь, що авторка/автор цієї Lviv Galina в реальному житті ну дуже спокійна, толерантна і врівноважена) виключно для того, щоб може хтось нормальний натурально заразився цією її вдаваною антидержавною екзальтованістю. А там ще один, і ще - а тоді і збудеться московська мрія мати підставу для окупації України, з благородною метою умиротворити усім видно що небезпечний для світу безлад в Україні.
Так що я цими словами тут звертаюсь зовсім не до Lviv Galina, а головним чином - це можуть прочитати багато нормальних людей - до кого "в друзі" пролізла ця анонімна особа.

Lviv Galina Ще раз Список УЧАСНИКІВ цієї групи (моїх Друзів) 40:
Roman Bezsmertnyi КДПІ ім. М.Горького, історичний факультет.
Lyudmila Kalinina Боец — Добровольческий батальон территориальной обороны Донецкой области "Донбасс"
Alex Radchuk Керуючий — Маркет-Контракт-Сервіс
Artem Polezhaka Працює в Таємний Світовий Уряд
Жанна Семененко Одесский национальный университет имени И. И. Мечникова
Volodymyr Lazar Президент французько-української асоціації — Центр розвитку та міжнародного співробітництва
Олександр Сугоняко Президент — Асоціація українських банків
Ivan Lenyo Singer-songwriter — Шоу-бизнес
Olexandr Franchuk Старший науковий співробітник — Національна академія наук України
Нина Дашко Голова правління Полтавської обл.громадської організ. "Право на захист"
Чорний Володимир Працює в ЗСУ
Vladislav Seleznev СВВПСУ
Катерина Немира ЛДІПДМ
Kravchyk Vadym КНУ им. Т. Г. Шевченко
Світлана Шумська ХГИК
Ірина Мартинюк Ivan Franko National University of Lviv
Марічка Курницька Президент — Президент української асоціаціі Оберіг Іспанія
Laryssa Babych Київський університет права
Anna Semenyuk Львівський медінститут
Рома Кисляк Водій — Телеканал СТБ
Ігор Тітик Голова регіонального представництва — ГО"Оберіг"
Анна Солонична Артистка. Солістка-вокалістка. — Солистка-вокалистка
Roman Magotskiy Працює в Майстер Вишивки Бісером
Петро Чумак Працює в People's Movement of Ukraine
Оля Бігус Член Президії Політради — Політична партія "Наша Україна"
Yevgenij Marchuk Kyiv, Ukraine
Анна Безверхая Руководитель офиса — Salve Finance
Анна Майборода Працює в Medpatriot.ua
Володимир Кушнір Працює в Льввський з-д телевiзiйних вузлiв(Рясне 1i4цехи)
Юрій Патиківський Kyiv, Ukraine
Maryna Krysa Президент Фонду — Благодійний фонд "Приятелі дітей"
Жанна Шевченко-Титаренко Журналіст — Грані часу http://grani-chasu.info
Ihor Ostash Ambassador — Embassy of Ukraine in Lebanon
Denys Marchuk Працює в Всеукраїнська Аграрна Рада
Євген Нищук Actor — Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка
Станіслав Федорчук Голова правління — ГО Українська народна рада Донеччини та Луганщини
Ольга Герасим'юк Ведущая программ — UA:Перший
Daria Tymets New York, New York
Oksana Khmilevska Lesia Ukrainka Volyn State University
Володимир Клименко Працює в Туристична фірма "Holy Land Travel"

Olexandr Franchuk Тільки до 40 нормальних людей вдалося підлізти, перш ніж намагатись схилити їх робити потрібні Москві речі? Не густо, шановна Lviv Galina, але я Вас розумію: прийшов наказ, треба негайно діяти, нічого не поробиш.

Lviv Galina 18 лютого о 5:52
1. не вимогу, а вибір, ніхто від вас нічого не вимагає. 2. у вас таки склероз, то мабуть старість)))...🤣 3. і як це я вам дозволила стільки дурниць тут писати)) аж сама дивуюсь))😂

[після цієї репліки Lviv Galina помістила мою скромну особу в її чорний список, який не пускає розміщених там людей давати репліки на її коменти. Також вона видалила весь наведений вище діалог, само собою разом з подібними до наведених нижче повідомлень]

Volodymyr Lazar 17 лютого о 12:19
Ви Lviv Galina ще б написали своє справжнє прізвище та посаду та поставили свої реальні фотографії, що б я знав перед ким бісер розкидати. А так, з ким повинен спілкуватись? Зараз я видалюсь з ваших друзів, оскільки не люблю і не поважаю людей які намагаються мною маніпулювати. Я самостійно розберуся кого мені підтримувати!
   
Ірина Мартинюк 18 лютого о 13:45
Пані Львів Ґаліна, я видалила вас із списку друзів, не переймайтесь. Всього найкращого.

:=================
P.S. Досить таки грунтовний аналіз московських сценаріїв, які можливі після досягнення такими кремлеботами достатнього рівня ненависті в українському суспільстві, можна побачити тут: "Алексей Арестович: Заговор был совершенно реальный, но его сбили на взлёте" https://youtu.be/cOhys8QSD48

2018-03-13

Поведінка відвертого кремлебота


Типовий приклад діалогу з відвертим московським холопом, який не приховує свого імені (Елена Олешкевич) на незручну для неї тему (в даному випадку на тему відсутності в природі етносу "русскіє").
Типовим тут є спершу цитування зразків, взятих з московської інфоканалізації, а потім, після досягнення ясності щодо відсутності у неї навіть маленької аргументації, вихід з розмови з поміщенням співрозмовника в свій чорний список.

Було: Все на выборы! БЕГОМ!!!
http://maxpark.com/community/5652/content/6220675
Lesik Machynsky перепечатал из www.facebook.com 21 февраля 2018, 02:55
[...]
1. Президент
а) Первая жена после развода приняла гражданство и живет во Франции.Владеет тремя историческими замками времён Людовика-16.
б) Дочка Мария замужем за голландским бизнесменом Фаассеном, проживает в Амстердаме и является самым крупным инвестором в экономику Голландии.
в) Дочка Катя, сожительствует с гражданином Южной Кореи Ена Чжон-Гу в Лондоне, владеет судоходной трансатлантической компанией.
[...]

Елена Олешкевич # ответила на комментарий Lesik Machynsky 22 февраля 2018, 05:11
[...] Запомни, Лесик, украинство оскотинивает, это вы доказали собственным примером.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Елена Олешкевич 22 февраля 2018, 18:32
Цікаво, а що Ви доказуєте своїм прикладом, шановна Елена Олешкевич, у Вас же нема національності, чи не так?
___
Интересно, а что Вы доказывает своим примером, уважаемая Елена Олешкевич, у Вас же нет национальности, не так ли?

Елена Олешкевич # ответила на комментарий Олександр Франчук 22 февраля 2018, 19:32
У меня есть национальность, я русская.
А что вы пытались показать своим постом на двух языках? Что умеете пользоваться гугл-переводчиком?
Кстати, раз уж на то пошло, то в украинском варианте следовало написать Олена, а не Елена, - украинцы же любят коверкать русские имена и фамилии на свой манер. И вообще, вы напрасно утруждались с переводом, я прекрасно понимаю украинский.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Елена Олешкевич 23 февраля 2018, 14:33
Розумію Вас: Ви вирішили назватись русскою, і я поважаю такий вибір - якщо він в супроводі Вашої належної шани до Ваших предків, серед яких нема жодного русского. Якщо ж Ви викидаєте на сміття память про своїх нерусских предків, то такий вибір не заслуговує поваги, як на мою скромну думку.
___
Понимаю Вас: Вы решили назваться русской, и я уважаю такой выбор - если он в сопровождении Вашего должного почтения к Вашим предкам, среди которых Нет ни одного русского. Если же Вы выбрасываете в мусор память о своих нерусских предках, то такой выбор не заслуживает уважения, по моему скромному мнению.

Елена Олешкевич # ответила на комментарий Олександр Франчук 23 февраля 2018, 16:20
Все мои предки русские: по отцу с Белгородчины, а по матери - с Черниговщины.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Елена Олешкевич 23 февраля 2018, 23:10
Чернігівщина - це українці, а Білгородчина - це ерзя (наскільки я згадую) та українці. Ви щось наплутали з русскими, в тих місцях русских з давніх часів не було.
___
Черниговщина - это украинцы, а Билгородчина - это эрзя (насколько я вспоминаю) и украинцы. Вы что-то напутали с русскими, в тех местах русских с давних времен не было.

Елена Олешкевич # ответила на комментарий Олександр Франчук 26 февраля 2018, 01:01
Черниговщина - это центральная Украина, Чернигов - древний русский город, а населяют Черниговщину малоросы.
А Белгородчина - это Слобожанщина. Там живут русские.
Вам, свидомым, везде эрзя мерещится. Эрзя - это в районе Урала. И кстати, в отличие от "украинцев", эрзя - это реальный этнос.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Елена Олешкевич 27 февраля 2018, 11:51
Згоден, Білгородчину, окрім українців, заселяли не ерзя, а інші нерусскіє народи, багато хто з яких, подібно до Вашої шановної персони, викинули на сміття пам'ять про своїх нерусских предків. Не думайте, що це Ви одна така русская, у якої серед предків відсутні русскіє - усі без винятку русскіє такі, просто ті з них, у яких є людська гідність, пам'ятають своїх нерусских предків і віддають їм належну шану, тобто перш за все не намагаються брехати на них, що вони були русскіє. Чи що вони і українці, це один народ.
___
Согласен, Билгородчину, кроме украинцев, заселяли не эрзя, а другие нерусские народы, многие из которых, подобно Вашей уважаемой персоне, выбросили в мусор память о своих нерусских предках. Не думайте, что это Вы одна такая русская, у которой среди предков отсутствуют русские - все без исключения русские такие, просто те из них, у которых есть человеческое достоинство, помнят своих нерусских предков и отдают им должное, то есть прежде всего не пытаются лгать на них, что они были русские. Или что они и украинци, ето один народ.

Елена Олешкевич # ответила на комментарий Олександр Франчук 27 февраля 2018, 12:37
Мне ваши мантры про нерусские народы и каких-то особых украинцев до звезды.
Если у вас осталась хоть капля разума после промывки мозгов украинским институтом национального беспамятства под рук. Вятровича, то вы без труда найдете сведения об идентичности генотипа русских и украинцев. А если разума не осталось, то вам бесполезно доказывать, что украинец - это не принадлежность к этносу, а принадлежность к территории.
Учите матчасть.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Елена Олешкевич 27 февраля 2018, 14:37
Ваша матчасть з московської інфоканалізації, з безліччю версій на всі смаки давно (ще до того, як Вятрович став дорослим) мені відома. Дивно, що Ви ще не почали вивалювати сюди наприклад один з шматків того брехливого лайна, як в австрійському генштабі придумували до того відсутню українську мову. Нормальні люди, здатні мислити, одразу бачать, що то таке, а от такі, як Ви, русскіє люди з розчавленою гідністю, нагнуті плювати на могили своїх нерусских предків, завжди напоготові заковтувати будь-яке швидкозмінне брехливе лайно, яке вам заливають.
___
Ваша матчасть из московской инфоканализации, с множеством версий на любой вкус давно (еще до того, как Вятрович стал взрослым) мне известна. Удивительно, что Вы еще не начали вываливать сюда например один из кусков того лживого дерьма, как в австрийском генштабе придумывали до того отсутствующий украинский язык. Нормальные люди, способные мыслить, сразу видят, что это такое, а вот такие, как Вы, русские люди с раздавленным достоинством, нагнутые плевать на могилы своих нерусских предков, всегда наготове заглатывать любое быстро изменяющееся лживое дерьмо, которое вам заливают.

Елена Олешкевич # ответила на комментарий Олександр Франчук 27 февраля 2018, 15:11
Ступайте с Богом, я юродивым не подаю. Идите на укроязычные сайты, там таких много, что на москальских гробых все пляшут. Кастрюлю с головы только не потеряйте, а то под ней-то у вас пусто.
Саван Украине!

Олександр Франчук # ответил на комментарий Елена Олешкевич 27 февраля 2018, 16:48
Бідолашній Елена Олешкевич, на жаль, через відсутність людської свідомості (слово свідомість - це лайка серед московських холопів), недоступна елементарна логіка та здоровий глузд. Ну навіщо скажіть українцям, в масі своїй, займатись, замість власних проблем, вивченням московської інфоканалізації і булькаючих в ній істот без свідомості? Але українцям цікаво, щоб замість злочинного оргутворення поруч з Україною була нормальна країна, населена гідними людьми, а не покидьками невідомих народів у вигляді подібних на Вас зомбі московської банди убивць. Саме тому моя скромна особа займається тут пошуком причини російської нещасності і засобів для ліквідації цієї причини - яка полягає в тому, що гідність росіян розтоптана російськими державними структурами, які нагинають їх вивчати в школі, замість діянь власних абсолютно нерусских предків, діяння предків українського народу. Тобто заставляють росіян плювати на могили власних предків і повторяти тупу брехню для кретинів, яку раз за разом повторює ваш вош міравова пралєтаріата, що нібито росіяни з українцями, це один народ.
___
Бедной Елена Олешкевич, к сожалению, из-за отсутствия сознания (слово сознание - это ругательство среди московских холопов), недоступна элементарная логика и здравый смысл. Ну зачем скажите украинцам, в массе своей, заниматься, вместо собственных проблем, изучением московской инфоканализации и булькающих в ней существ без сознания? Но украинцам интересно, чтобы вместо преступного оргобразования рядом с Украиной была нормальная страна, населенная достойными людьми, а не отбросами неизвестных народов в виде подобных Вас зомби московской банды убийц. Именно поэтому моя скромная личность занимается здесь поиском причины российской несчастности и средств для ликвидации этой причины - которая заключается в том, что достоинство россиян растоптано российскими государственными структурами, сгибают их изучать в школе, вместо деяний собственных абсолютно нерусских предков, деяния предков украинского народа. То есть заставляют россиян плевать на могилы своих предков и повторять тупую ложь для кретинов, которую раз за разом повторяет ваш вшей миравова пралетариата, что якобы россияне с Украинской, это один народ.

Елена Олешкевич # ответила на комментарий Олександр Франчук 28 февраля 2018, 00:20
Про таких, как вы, моя бабушка говорила "дурний тебе піп хрестив".
Я вам уже сказала, что не занимаюсь благотворительностью по отношению к скорбным разумом. Идите в общество "УКРАИНА/УКРАIIНА", там вам самое место.

Олександр Франчук # ответил на комментарий Елена Олешкевич 28 февраля 2018, 14:30
Теми спільноти УКРАЇНА торкаються українців, а тут ми говоримо про покидьків невідомих народів, яким би їхня власна бабуся, якби вони їй сказали, що вона русская, відповіла б саме так - "дурний тебе піп хрестив, над тобою штани спустив". І тому, що Ви прекрасно знаєте, що Ваша "бабушка" саме так відповіла б на Вашу гідну тупого ідіота брехню: "Все мои предки русские", для Вас нестерпно приймати участь в розмові на тему основних принципів "абрусєнія інородцев", і зокрема про те, як і чому вони сатаніють злобою, ненавистю і брехнею до рідного народу, який дав їм іхнє життя
_
Темы сообщества УКРАИНА касаются украинцев, а здесь мы говорим об отбросах неизвестных народов, каким бы их собственная бабушка, если бы они ей сказали, что она русская, ответила бы именно так - "дурний тебе піп хрестив, над тобою штани спустив". И потому, что Вы прекрасно знаете, что Ваша бабушка именно так ответила бы на Вашу достойную тупого идиота ложь: "Все мои предки русские", для Вас невыносимо принимать участие в разговоре на тему основных принципов "абрусения инородцев", и в частности о том, как и почему они сатанеют злобой, ненавистью и ложью к родному народу, который дал им их жизнь

Елена Олешкевич # ответила на комментарий Олександр Франчук 28 февраля 2018, 15:15
Украинство отупляет и оскотинивает. Это видно по вам и вашим единомышленникам.

[після цієї репліки Елена Олешкевич помістила мою скромну особу в її чорний список, який не пускає розміщених там людей давати репліки на її коменти. Тому наступна репліка, для того, щоб вона була розміщена в належному читабельному місці, довелось давати у відповідь на чийсь інший пост]

Олександр Франчук # ответил на комментарий Олександр Франчук 28 февраля 2018, 17:53
На "Елена Олешкевич # ответила на комментарий Олександр Франчук 28 февраля 2018, 15:15":
Якраз ці Ваші почуття, шановна Елена Олешкевич, я маю на увазі, коли згадую про покидьків невідомих народів, що після обрусєнія сатаніють злобою, ненавистю і брехнею до рідного народу, бо інакше не можуть показати своїм хазяям, московській банді убивць, як Ви їм віддані.
І невже є хтось, хто справді думає, що тупо брехати на свою бабусю, що вона русская, це не скотство? Але стосовно Вас, це не дивно - людина, яка намагається викинути на сміття рідний народ, викидається туди сама, тобто втрачає людську мораль.
___
Именно эти Ваши чувства, уважаемая Елена Олешкевич, я имею в виду, когда вспоминаю об отбросах неизвестных народов, что после обрусения сатанеют злобой, ненавистью и ложью к родному народу, иначе не могут показать своим хозяевам, московской банде убийц, как Вы им преданы.
И неужели есть кто-то, кто действительно думает, что тупо лгать на свою бабушку, что она русская, это не скотство? Но по отношению к Вам, это не удивительно - человек, который пытается выбросить в мусор родной народ, выбрасывается туда сам, то есть теряет человеческую мораль.